24 Ocak 2017 Salı

25 OCAK 2016

25 OCAK 2016
Blog sayfamı açtığım gün,bana çok iyi geleceğini bilmiyordum. Sadece tecrübelerimi sizlerle paylaşmak fikir alışverişi yapmak için açmıştım. Ama bundan çok daha fazlası oldu...
Burada çok güzel arkadaşlar kazandım,sevdiğim büyüklerim,kardeşlerim oldu. 
Saçmaladığım oldu,kırdığım oldu,kırıldığım oldu. Bunların hepsi bana bir şeyler kattı. Ne kadar severek yaptığımı bir bilseniz keşke. Hayatımda büyük yerinizin olduğunu! Hepinize çok teşekkür ederim dolu dolu 1 yıl oldu sizlerle,iyi ki açmışım bu sayfayı.

Bu yıl boyunca geçirdiğimiz iyi anıları gratis poşetine koyup saklayalım.
Kötüleri de bim poşetine koyup,çöpe atalım. :)

Bazen bu sayfayı kapatmayı düşündüm,ama her seferinde sayenizde vazgeçtim. Çünkü sizlerin yeri hayatımda büyük,bir sayfa insanları böyle bir birine bağlayabilir deseler inanmazdım. Fakat tam da öyle oldu. Beni severek takip eden,desteğini esirgemeyen herkese çok çok teşekkür ederim. İnanın bana kattıklarınızı bilseydiniz,inanamazdınız. İyi ki,iyi ki!

BUGÜN 25 OCAK 2017,1 YIL OLDU. İYİ Kİ VARSINIZ!

2 yorum:

  1. ne güzel de yapmışsında açmışsın. İnsan bazen birilerine ihtiyaç duyuyor ister yakında olsun ister uzakta. nice senelere <3

    YanıtlaSil